TEKST ETR
Informacja o pracy Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie to główna jednostka Policji w województwie małopolskim.
Komenda znajduje się przy ulicy Mogilskiej 109 w Krakowie.
Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.
Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.
Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ma wiele zadań:
- Pilnuje przestrzegania prawa.
- Kontroluje i nadzoruje pracę wszystkich jednostek Policji w województwie małopolskim.
- Dba żeby policjanci otrzymali dobre wyposażenie na przykład ubranie służbowe i broń.
- Policjanci z Komendy szukają przestępców.
- Policjanci dbają, aby na drogach województwa było bezpiecznie.
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie przygotowuje także kampanie społeczne:
- Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
- Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
- Ostrzega ludzi przed oszustami.
- Informuje o historii i tradycji Policji.
- Współpracuje z policjantami z innych województw i innych krajów.
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie przygotowuje:
- Stronę internetową Policja Małopolska. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z województwa małopolskiego.
- Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Wojewódzkiego w Krakowie.
Informacje o pracy Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie
Szefem Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie nadinspektor Michał Ledzion.
Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.
Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców województwa małopolskiego.
Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek Policji w województwie małopolskim.
Jednostki Policji to komendy powiatowe i miejskie, komisariaty oraz posterunki.
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.
Kontakt
- Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ulica Mogilska 109, 31-571 Kraków
- Wysłać email na adres: poczta@malopolska.policja.gov.pl
- Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 54 444
- Użyć platformy ePUAP: /c5fm2ry03i/SkrytkaESP
- Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112
Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej Komendy - zobacz
oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie (BIP) - zobacz
Komenda jest otwarta:
poniedziałek-piątek 7:30-15:30